Fick en kommentar av en anonym läsare..

*har du varit full?
Never! :D

*hur länge har ditt längstaförhållande varit?
Knappt två månader..

*vad är ditt favirit klädesplagg i din garderob?
Min lisa sandahl blus!

*Hur skulle du beskriv din stil?
Jeans, tunikor, blusar, tröjor. Boots, ganska normal?

*vad heter din bästa vän?
Min absolut bästa kompis är sarah, men jag har många andra nära vänner!

*vad tycker du om sveriges monarki?
Monarki?.. Jo de är la bra att de finns kung och drottning..

*gillar du din klass?
Ja, det gör jag väl

*vem umgås du mest med i skolan?
Det är olika, alla nästan! :)

*anser du att du är smart? haha
Nej verkligen inte!

*vem av dom du känner tycker du har bäst klädstil?
Julia har väldigt snygg stil!

*vilka kändisbloggare läser du?
Kenzas, paow, ibland blondinbella, tyra, paow! :)

*vad tycker du om:

kenza? Snygg tjej! avslappnad snygg stil, verkar va en go tjej!
dessie? Fjortis!
kissie? Lite to mutch! Big boobies
paow? Söt
foki? Jättesöt 
mikaela? Cool och modig
lisa? En underbar liten skit som jag tycker mycket om
felicia? Bättre får man leta efter

*hur många har du varit tillsammans med?
2

*första kysen, när och med vem?
Ett år sen, med oscar..

*vem och vad skulle du inte kunna leva utan?
Mina vänner och familj, och min dator..

*tyckte du om mina frågor soffi? hehehe :D
Aa de va finfint fili!





Gör mig glad? (a)
Postat av: julia

ååh, tack sötnos<3 va glad jag blir! Du är för gullig :D

2011-01-10 @ 20:50:24
URL: http://juliawahlberg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0