Första skoldagen

Hej! Kändes ju sådär bra att gå upp sju idag, ville bara ligga kvar under de varma täcket.. Menmen fick gå upp ändå, gick till skolan vid åtta, sen fick vi sluta tio i två för vi hade inställd lektion. Helt okej första dag faktiskt! Hade handboll också så de gjorde typ dagen :) Nu väntar jag på att sarah ska komma hit, sen vid sex ska jag och felicia gymma sen kanske vi ska träna med bredd, om jag kan, slog i armbågen som satan idag när jag skulle stänga skåpet, gör så sjukt ont haha.. Får se om jag pallar det men här får ni tre bilder från igår! Tack för dagen emmis ♥



Käkade skitgo grillad macka på linneas! Taco mums!



Fikade på ecspressohouse också! Sötis



Love you!

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

Ta bort bilden på mig på espresso!! Heergud :o

Älskar dig os¨å!

2011-01-11 @ 21:43:19
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0