Lycklig

Hej mina fina få bloggläsare! Förlåt för bloggningen har varit hemsk idag, menmen, igår kväll så kollade jag och sara två filmer, sen hade vi ansiktsmask och sånt sen låg vi och pratade till halv tre innan vi somnade. Vaknade av telefonen vid elva då gick vi upp, jag duschade och sen käka vi frulle, sen kom simon och vi chillade mest, kollade filmer, fightade lite där jag vann! Och sånt, gick och köpte glass också :D Vid sju åkte sara hem, då käkade simon här sen gick vi hem till honom. Spelade spel, kolla någon film med hans goa familj och bara levde livet helt enkelt! :) Kom nyss hem och ska snart hoppa i sängen, imorgon ska jag upp halv tio för att jag ska möta felicia halv elva då vi ska vara på gymmet. Efter det ska vi kolla på när hampus spelar match! :) Hörs när vi hörs. Puss ♥



Min prins ♥

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

nawiiie! :D

Sicka sötnosar! Grattis bästa Sofia :)

2011-01-09 @ 00:58:48
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0