Mys

Godmorgon bloggen! Har precis kommit in efter en runda ute i snöstormen, kallt som satan och dålig försäljning.. Jaja, igår kväll kom simon förbi en stund innan han skulle iväg, vi bara myste och pratade. Sen gick han vid halv tolv för han skulle iväg till en kompis, då snackade jag lite med erica i telefonen, kollade lite tv sen gick jag och la mig och somnade runt halv tre, som vanligt, kan inte sova tidigt längre! :O Och vaknade nu halv tio, ganska skönt att jag liksom är vaken då har man tid för annat, idag ska jag städa mitt rum, byta lakan, duscha, om jag kan för vi har ngn rörmockare här som kollar på våran toa..Som vi ska renovera om jippi! :D Plugga, kanske träffa lisa och felicia sen ska jag vara med simon ikväll, hehe, har mycket att göra idag så ska sätta igång, vi höres under dagen då! Puss och kram ♥



Mitt i vinterkylan får ni en härlig sommarbild!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0