Simpel


Målade om mina naglar idag, det blev rött! Classic

Tänkte berätta lite om idag, en helt vanlig tråkig dag i skolan, ne ska inte ljuga den var helt okej men har varit roligare! Fick vg på "test" nationella vi gjorde i svenskan igår så det kändes bra! Efter skolan stannade jag lisa och felicia kvar en stund i skolan, carro och amanda joinade oss en stund också, vi gjorde lite på vårat no arbete som ska vara klart på måndag. Skriver om solenergi, helt okej för att vara fysik! Sen vid tre träffade jag min fina pojkvän och var med han i två timmar lite mer, sen gick jag ner till aranäsgymnasiet där dom hade öppet hus, skulle möta upp mamma där, vi var inte där mer än en timme, skulle bara kolla samhäll/media och estet/media och nu är det bestämt! Samhäll/media som första och estet/media som andra val! :) Sen får jag se om jag lägger in något tredje fjärde val osv.. Pappa hämtade oss vid sju då han hade varit och köpt thai, mums! Har bara tagit det lugnt resten av kvällen, skulle gjort spanska läxan men den glömde jag i skolan.. Skärpning sofia! Målat naglarna, packat tills imorgon och ska bara lägga ner lite till, kameran, cyklop och snorkel.. Haha nu undrar ni vad jag ska hitta på imorgon va? Vi ska spela in en film till våran låt som vi gjort i spanskan, mer säger jag inte! Så uppdateringen blir ju inte på topp imorgon men jag hoppar träningen på kvällen för måste plugga så då slänger jag in ett inlägg eller två! Pussar


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0