Söndagar är.. Ja.. söndagar

Hej bloggen! Förlåt för jag bloggat superdåligt idag men har inte haft tid! Imorse vaknade jag klockan tio och packade väskan och sånt, sen väckte jag sarah klockan halv elva så gick vi ner och käkade frukost, sen tjugo i tolv kom linda förbi så gick vi ner till samlingen, matchen ska vi inte prata om eftersom vi förlorade överlägset.. Menmen, efter matchen gick vi hem och så duschade jag och sen kom simon hit, vi pratade, myste, kollade sverige och lite sånt. Världens finaste kille ♥ Sen gick han vid halv åtta sen kom sarah vid åtta så kollade vi på solsidan, eftersom hon kom direkt från träningen gick hon hem efter solsidan, då åt vi middag sen har jag bara pratat i telefon med lisa fisa sen dess! Snart ska jag hoppa i sängen, ny dag imorgon! ;)



Igår!

Gör mig glad? (a)
Postat av: Ida

Ser mysigt ut! Haft en bra helg? :) puss <3

2011-01-24 @ 07:57:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Ida

Härligt ö höra! Jo absolut :) bara tagit det lugnt, skolan tar ju verkligen livet ifrån mig nu -.- ! <3

2011-01-24 @ 17:23:34
URL: http://[email protected]

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0