Tjenare 2011!

Hallå bloggen! Fy vilken go nyårsafton jag hade! Invigde de nya året med massa goa vänner och familjen! Vi var ju hemma hos sarah och dom, åt svingod mat, förrätt varmrätt och efterrätt, pratade, skrattade, spelade spel och hade det hur trevligt som hellst! Vid tolv lite innan gick vi ut med raketerna och där träffade vi på alla mina goa brudar, även simon philip och max! :) Sen kom vi in igen vid ett, dansade lite, lyssnade på musik och hade de allmänt roligt, sen körde vi en runda till med andra ord! Världens roligaste spel, min lilla family begav sig hemmåt vid tre, men jag stannade kvar och sov över där. Vid fyra blev vi hungriga, så käkade lite mat och satt uppe och snackade till klockan fem då vi gick och la oss. Så var vi riktigt trötta! Sov till halv två vilket var grymt skönt! Snart kommer sarah igen så ska vi ner och köpa godis, sen ska vi ha en lugn kväll, kolla på film och sånt, så bilder får ni imorgon! Och är snart klar med min årsresume så den får ni snart också, hehe. Pusspuss!

Jag och min fina!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0