Vår!

Cyklade till skolan idag för första dagen på grymt länge! Sicken känsla asså :D Haha ne men det var sjukt gött, nästan all is har smällt så det är ju gött! Underbart att det är vår snart! Idag var det en helt vanlig skoldag, helt okej faktiskt, hade handboll och så med. Sen stack jag hem när vi slutade vid tre så stack jag hem och gjorde båda matteläxorna så nu är dom klara, skönt! Snart ska jag käka lite sen vid sex ska jag möta upp mamma så ska vi gå och kolla på öppet hus på lindälvskolan, det finns inte media där så det blir inte mitt första val i alla fall men ekonomi låter lite lockande  så det kommer jag nog söka till också! Ska snart logga in på indranet och göra det men måste vara helt säker först! Och nu är våran älskade matte och handbollslärare danny borta så då har  vi några som spelar i a laget som tränar oss, lite ballt! ;)



Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

Påriktigt sofia? Tror du verkligen att våren kommer i januari? :O

2011-01-18 @ 19:42:33
URL: http://emmaabg.blogg.se/
Postat av: emma

Påriktigt sofia? Tror du verkligen att våren kommer i januari? :O

2011-01-18 @ 19:42:39
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0