Hos filidutten

Hallå bloggen! Just nu sitte jag hemma hos felicia efter en go dag med fina vänner! Var ju på aranäs förut och dom vann matchen, gött! Jag och zaman stod i kafet största delen ab matchen men det var kul ändå! :) Sen åkte vi till coop för att handla lite ingredienser till våra cup cakes som vi ska göra snart men vi glömde köpa två saker, så vi fick åka ner till hemköp och köpa philadelfia ost, sen kom vi hem, så hade vi glömt honung så fick vi åka ner igen, och vi hade så jäkla roligt skrattade som fasen! Sen hade vi tävling hem och var helt slut när vi kom hem. Sen vid halv åtta käka alla och nu är jag här igen och nu väntar vi på lisa som ska komma så snart hon är klar med denna jävlans iPhonen haha.. Ska hem runt halv tolv så får se om de kommer mer inlägg, tror inte det men hoppas ni haft en bra dag! Ta hand om er nu ikväll och sup inte skallen av er ;) Puss ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0