Jag är kär

Hej bloggen! Förut träffade jag simon en stund, bara en liten snabbis innan jag skulle äta, vi tog en promenad, pratade och kollade på stjärnorna, haha vi är så mobbade, därför vi passar så bra ihop kanske, båda är lite efterblivna? ;) Men sen gick jag hem, käkade och kollade på solsidan, skulle egentligen gjort det med sarah som alltid men idag blev det inte så i med att vi åt sent och så skulle sarah plugga nu efter så hann inte ses tyvärr, saknar henne så, min lilla bästis ♥ Men nu lyssnar jag på musik och ska nog ringa lisi och prata lite sen ska jag nog kolla wallander som börjar nio! :) Och idag var det två månader sen jag och simon blev tillsamans, hehe inte så länge än men mer ska det bli mitt hjärta! ♥ Hörs sen!



Arkivbild

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0