Love is life

Hej bloggen, jag kom hem runt tolv ungefär, har varit en jättemysig kväll med min underbara pojkvän. Mår så bra med honom, hatar att gå ifrån honom bara, alltid lika jobbigt varje gång.. Men vid halv tio kom han hit, sen gick vi ner och hyrde en film, träffade på lisi och fili med, underbara kompisar är dom, men sen gick vi hem till simon, kollade på filmen, pratade och lite sånt, sen hann vi inte med mer för jag skulle va hemma prick 00.00, och jag smet in 00.02, hur bra?! Haha vi fick stressa en aning men det gick kanon :) Imorgon ska jag... SOVA! Sen ska jag träffa lisa och felicia runt halv två så ska vi ner till aranäshallen, vi ska hjälpa till under aranäs matchen som börjar kl tre imorgon, be there! Sen får vi se vad jag hittar på, ska hitta på ngt spontant för en gång skull! =) Men det får ni följa här, om ni vill dvs.. Haha, hoppas ni haft en bra fredag!



Bild från i Januari ngn gång. Du är så fin ska du veta

Gör mig glad? (a)
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-19 @ 23:33:18
URL: http://smsalåna.nu

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0