Mår bra

Hej bloggen! Kom nyss hem från träningen, idag var jag super hyper och det var jätteroligt, först körde vi lite på gymmet och ute en timma sen hade vi träning i hallen en timma, skönt! Nu lyssnar jag på vampire diarise låten, underbar är den! Ska dra fram damsugaren nu och suga upp mina dammrottor som börjar smyga sig fram nu här, haha! Innan jag ska äta och lägga mig i goa rena lakan, love it! Imorgon har vi matteprov, hoppas verkligen det går bra, har ju lite svårt för matte men ska göra mitt bästa! Sen slutar vi tio över ett, då ska jag linda och amanda, eventuellt tintin också till kungsmässan och göra lite ärenden, hehe kan inte skriva i bloggen tyvärr ;) Sen ska vi la kolla lite där och sånt, sen är det ju träning vid sex, hem, käka sen ska jag träffa min älskling. Träffade ju honom igår och saknar han redan. Vi ska la hyra någon film och sånt skulle jag tro. Så min fredag kommer förhoppningsvis bli kanon, däremot vet jag inte om uppdateringen blir de samma, haha ;) tar med mig kameran imorgon också tror jag! Ha det fint och godnatt! Vi hörs imorgon ♥

Gör mig glad? (a)
Postat av: sara phillips

visa dina jeans short som du gjorde!

2011-03-03 @ 21:31:35

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0