Vår!


(Godmorgon!)

Termometern visar lite över 5+ och solen skiner! Underbar vår dag om jag får säga det själv! :) Nu på morgonen har jag bara kollat på tv och käkat frukost, vaknade runt halv elva och det var underbart att få sova ut! Snart ska jag dra på mig lite smink och senare fixa håret lite, välja kläder osv, sen ska jag ner och möta lisa och felicia så ska vi ner mot ishallen där aranäs spelar idag! Sen hänger jag nog med lisa och felicia resten av kvällen, mysigt! Idag får lisa sin älskade Iphone som hon väntat på så länge också så hon kommer la hänga med den rätt mycket skulle jag tro, haha nejdå, men då får jag ju min ifred i alla fall, eller nej juste vi har ju goa Caroline som älskar min iphone mer än jag ;) Haha du är la för underbar! Idag är jag på bra humör, märks det?!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0